• وبلاگ : عارف نمايان
  • يادداشت : كه تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل
  • نظرات : 6 خصوصي ، 12 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامد 

    هو

    121

    جناب كميل

    شما به روشني بفرماييد منظورتان از تحريف قرآن چيست تا بنده پاسخ شما را بدهم.

    در ضمن من با شاگردتان كاري ندارم. اگر بر حقيد از مناظره نترسيد و خودتان جلو بياييد.

    يا علي

    پاسخ

    آقا يا خانم حامد. مگر نمي بينيد؟ صم بكم عمي؟ ديگر از اين روشن تر بگويم؟ آيه اي را كه در قرآن نيست مي گوييد در قرآن است و بعد هم مي گوييد كه عمدي تحريف كرديم تا عصباني بشويد و حالا ديگر حرفي نداريد كه بگوييد. آن وقت مي گوييد به روشني بگو؟ :))
    + حامد 

    و اما پاسخي ديگر در وبلاگ خرقه پشمينه داده ام كه به شما هم مربوط ميشود:

    هو
    121

    برادر عزيزم جناب عبدالصالح

    البته از نظر يک انسان کوته فکر همچون جناب کميل که ما هر چه از روي رعايت ادب سعي ميکنيم در برابر گفته هاي سخيفش سکوت کنيم اما خود او و همفکران گراميش با جنجال طلبي نميگذارند، پاسخ درست و منطقي بايد هم خنده دار به نظر برسد. با اينکه در مکتب برادران و خواهران ايماني عزيز شاگردي بيش نيستم و با عرض پوزش، اما يادآور ميشوم که جهل اينان جهل مرکب است و گفتن براي اينان همانا ياسين خواندن در غير مکانش...

    آنکس که نداند و نداند که نداند
    در جهل مرکب ابد الدهر بماند

    اينجانب با عرض پوزش و به نمايندگي از همه شما برادران و خواهران ايماني و با وجود اينکه ميدانم چنين رسالتي نداريم، ولي اينها را اگر راست ميگويند با حضور شما دوستان و تمام خوانندگان اين وبلاگ، به مباحثه حضوري فرا ميخوانم... تا سيه روي شود هر که در او غش باشد

    يا علي

    پاسخ

    اجازه مي دهيد كمي به خامي و سادگي و لودگي تان بخندم. شما قرآن را تحريف مي كنيد آن وقت ما در جهليم :) . بي سواد اگر حرفي داري ابتدا پاسخ تحريف قرآن را بده تا بعد يكي از شاگردان را براي توجيه شما بفرستيم. ميزان ادب و منطق شما هم در كامنت هايتان مشخص و رسواگر ماهيت تان است.
    + حامد 

    و در اينجا مجددا پاسخي را كه ادعا ميكنيد نديده ايد مي گذارم:

    هو
    121

    جناب کميل

    تعبير بيسواد و معني کردن به هواي دل نفس پرست، همانا زيبنده خود شما و همفکران عزيزتان مي باشد.
    اصولا اين ما نيستيم که بايد در جهت اثبات خود بکوشيم چرا که راه حق براي اهل تحقيق مثل روز روشن است و تلاش مذبوحانه شما نيز در کمرنگ شدن معارف حقه الهي راه بجز رسوايي خودتان، راه به جايي نمي برد، به قول شاعر گرانمايه

    چراغي را که ايزد برفروزد...هر آنکس پف کند ريشش بسوزد

    اما براي بيشتر روشن شدن کوته فکري و خشک مغزي شما، تنها به اين نکات بسنده ميکنم:

    1- نام مبارک "علي" آن تعبيري نيست که شما به هواي دل نفس پرستتان و به خيال خود براي خدشه دار کردن نام تصوف فکر ميکنيد، که فرمود: "... و هو العلي العظيم"

    2- در مورد قطعي سلسله تذکر اين نکته لازم است که شما در حد و اندازه اظهار نظر در اين مورد نيستيد چرا که نه اهل تحقيق هستيد و نه اهل تاريخ و تنها از روي غرض و عناد شخصي به اظهار نظر ميپردازيد. در ضمن اگر به اتصال معتقيد هستيد، خدا را شکر که ما لااقل سلسله را تا آنجايي که فکر کوته شما فکر ميکند، متصل ميدانيم، شما که به ناکجا آباد متصليد برادر!

    يا علي

    پاسخ

    اگر بنده درگاه پاسخ اين مغالطه ها را نداد من به صورت علمي و با تحقيق از مراسم خرافي شما كه قبلا داشته ام بيان مي كنم. چگونه است كه در هنگام سماع ِ نفسانيتان مراد از علي همين امام اول شيعيان است، اما در پاسخ اشكال شيعيان مغالطه مي كنيد؟!! خدا هدايتتان كند، البته اگر لايق باشيد!
    + حامد 

    هو

    121

    اولا پاسخي كه مي گويم داده ام مربوط ميشود به دو سوالي كه مطرح كرده بوديد در مورد هو 121 و قطعي سلسله

    ثانيا از قديم گفته اند: كافر همه را به كيش خود پندارد...

    ياعلي

    پاسخ

    آقا يا خانم حامد هو 121. سوال من تحريف قرآن بود كه خود عبد الصالح.م(=مزدور) جواب داده. البته اگر هر دو يكي نباشيد؟! اين دو سوال را بنده درگاه پرسيده كه تازه جواب هاي شما قانع كننده نيست و خودش حتما مي نويسد.
    + حامد 

    پاسخي كه به كامنت شما در وبلاگ خرقه پشمينه داده ام:

    هو
    121

    جناب کميل

    متاسفانه نحوه انتخاب کلمات و جملات از سوي جنابعالي نشانگر ضعف در عقيده و بيان واقعيات از سوي شماست که به هيچ وجه شايسته نام تحقيق نيست. بهتر است در شيوه بيان مطالبتان تجديد نظر کنيد و الا گرفتن اشکال از عقيده شما براي بنده بسيار ساده تر از آن زحمتي است که شما به زعم خودتان براي ايراد گرفتن از ما به خود مي دهيد. سکوت و رعايت ادب ما را به حساب ناتواني در پاسخ نگذاريد. بنده پاسخ دو سوالي را که فرموده بوديد به روشني دادم. در ضمن اگر اهل تحقيق هستيد و نه صرفا مغرض، با اينکه چنين وظيفه اي ندارم ولي تلفني يا حضوري حاضرم به تمام سوالات شما پاسخ بدهم و مطمئن باشيد اينکار نه تنها از عهده بنده بلکه به راحتي از عهده تمام برادران و خواهران ايماني بنده بر خواهد آمد.

    يا علي

    پاسخ

    آقاي حامد هو 121 ! كجا پاسخ داده ايد؟ شما دراويش قرآن را تحريف كرده ايد و من گفتم چرا اين كار را كرده ايد؟ و مي دانيم كه صهيونيزم اين خيال خام را سال هاست كه در سر مس پروراند. براي چندمين بار: چرا قرآن را تحريف كرده ايد؟ و بعد گفته ايد:« سکوت و رعايت ادب ما را به حساب ناتواني در پاسخ نگذاريد». هم ادب شما را ديده ايم هم توانايي تان را (؟؟؟؟). همين الان در كامنت هاي خرقه و همين جا به صورت خصوصي بدترين توهين ها به شيعيان مي شود. و چه بسا شما خود يكي از همين توهين كنندگان با نام هاي مختلف باشيد. چرا كه يكي از آگاهان مي گفت كه كه شما با آيدي هاي مختلف نظر مي دهيد. در جمع بندي : نه جوابي از شما ديده ام و نه ادبي از شما سراغ دارم.

    با سلام خدمت دوستان محترمي كه اينجا را مي بينند.

    دراويش منحرف و لوده به صورت خصوصي كامنت هايي مي نويسند در شان خود و خانواده شان است و قصد ندارم با علني كردن خاطر شريف دوستان ارزشمند و مسلمان را مكدر كنم ولي اگر ادامه پيدا كند چند نمونه از آن را درج مي كنم تا ماهيت پليدشان مشخص شود.

    تعجب مي كنم كه چرا خصوصي مي فرستند؟ وقتي مرور مي كردم مي ديدم كه در وبلاگ خرقه نظراتي داده اند مبني بر اينكه استاد بزرگوار كنكاش كامنت ها را سانسور مي كند؟؟!!

    اينجا هم كه سانسوري نيست خصوصي مي نويسند و معلوم نيست اينها چه مرگشان است؟

    اللهم صل علي محمد وآل محمد وعجل فرجهم

    سوم خرداد سالروز آزادي خرمشهر گرامي باد

    اين روز بزرگ تاريخي را خدمت همه ره روان اهل دل مجددا تبريک عرض مينمايم.

    مرگ بر آمريکا واسرائيل.

    يا زهراي مظلوم

    درود

    من به لحاظ سياسي انتقادات زيادي به اين حكومت دارم و در وبلاگم بحث هاي محكمي داشتم كه البته به دلايلي همه را حذف كرده ام.

    اهل قم هم هستم و در وبلاگم ماجراي قم را مي نوشتم و از دراويش حمايت مي كردم. اما اين بحث هاي جديد و نكاتي هم هست كه بعدا برايت مي گويم و بسيار جالب است.

    تا وقتي كه وبلاگت سياسي نشده من اينجا مي آيم چون معلوم است كه به لحاظ سياسي با هم مشكل خواهيم داشت.

    سوالي هم از دراويش پرسيده بودم كه جواب ندادند.

    اگر دراويش محترم اين كامنت مرا مي بينند - كه مي بينند - با توجه به اينكه حمايت هاي مرا از دراويش خبر دارند، لطفا در مورد اين تحريف قرآن يك پاسخ منطقي و روشن بدهند.

    هنوز هم ما در جلسات در مورد دراويش بحث مي كنيم و بالاخره بايد معلوم شود كه اين تحريف قرآن چرا صورت گرفته است و نظرشان در اين باره چيست؟

    حالا هر چي!

    پاسخ

    سلام عليكم دوست گرامي. اما آيا مي دانيد اهداف دراويش منحرف سياسي است و ممكن است به هر حال گاهي مباحثمان سياسي شود؟ منتظر مواردي كه گفتيد هستم.
    + محمد رضا 

    سلام

    وبلاگ خوبي داريد بيشتر معرفي كنيد تا بازديدكنندها زيادتر بشوند

    پاسخ

    سلام عليكم. بررسي ها نشان مي دهد كه آمار بازديد از اين وبلاگ با استفاده از شيوه هاي به اصطلاح غير قابل تشخيص بيش از كليك هاي مشخص است.از توجه شما تشكر مي كنم.

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با صلوات بر پيامبر اعظم - محمد مصطفي - و خاندان پاكش.

    سلام عليكم.

    بسيار عالي شروع كرده ايد و از اينكه يادي از كنكاش كرده ايد و لوگوي سال پيامبر اعظم (ص) را درج كرده ايد متشكريم.

    نويسنده اي چون شما به راحتي مي تواند دست اين شياطين را رو كند و مطمئن باشيد وقتي به اين دقت مچ گيري مي كنيد، هيچ جواب منطقي اي نخواهند داشت.

    الهم عجل لوليك الفرج.

    سلام عليكم برادر

    خدا قوت

    در واقع جوابي ندارند وقتي مچشان را اين طوري گرفته اي.

    موفق باشيد و التماس دعا

    + عبدالصالح.م 
    ببين مثلا كميل كه قبلنابا اسامي چون سارا و ....مي امدي اظهار وجود و بودن مي كردي كجا بودي ان دمي كه من با اين اميره و اون بندهههه و اون كننكاشي بحث مي كردم ....ببين اي ملا لغتي پست متحرف و تحريف گر تو واون ايادي ظلميد نه من ....لازم باشه ايه اش رو مي ارم ولي لايقت نمي دونم .....بچه كوچولو...

    ما ايه بياريم تحريفه .....بعد حديث بياريم از سني هاست و شايد هم جعلي ....بعد شماها ايه بياريد درسته ...سيره رسول بگيد درسته ......حديث هم كه در مدح و ضم هرچي بخوايد زياد درست مي كنيد ....نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ببين خودتو به در و ديوار نزن من اگه تحريف مي خواستم بكنم تو كامنتهاي ماههاي گذشته مي كردم كه نكردم و مستدل اوردم واين دوست رفيق شفيقت هم اونارو جواب نداد و چسبيد به اين كه ملا سلطان اينو گفته واونو گفته و....

    ببين مي خوا ياز حديث مفصل شماها بگم ...

    ازدواج موقت رو كردين حكم دين و صيغه رو هم از نوع خانه عفافش اوردين رو كار با يك نام خدا هم بازي كرديد ...نه ...بسه يا بگم ...

    همين تو اگه اون نفس سراسر شيطانيت قلقلكت بده ....حكم دين درست مي ني ...دختر يا زن مردم رو يا نمي دونم يكي مثل خودتون ول رو پيدا مي كنيد به اسم دين خدا و پيغمبر مي بريد صيغش مي كنيد و......اين كلاه شرعي ها نه ......حالا خوانندگان از شعر استاد شهريار حديث مفصل بخونند يا از اين عمل زشت .....حتما مي گي اي صهيونيست اين سيره اسلامه ....كجاي اسلام اومده با يك دختر هر كاري رو بكن بعد صيغه رو باطل كن ....تازه بهشون مي گي صيغه رو براي دختر باكره نمي تونين بخونيد مي گن ما كه اعلم ني ستيم و شك رو به باكره نبودن مي ديم ....به نام اسلام ودين به كام كميل خان عزيز.......

    ببين اينها يي رو كه تو تو اون كامنت خوندي براي تو وامثال تو نوشتم تا بيكار نباشيد ووووووووالا من تو كامنتهاي قبليم هيچ تحريفي نداشتم .......

    راستي از جريان ثقيفه بني ساعده چيزي ميدوني...
    پاسخ

    لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم. آقاي عبدالصالح.م(=مزدور). اين چرنديات را بارها گفته اي و حتي ديگر دراويش هم به تو مي خندند. به جاي همه ي اين حرف ها بگو اين آيه كه مي گويي كجاي قرآن است؟ سال هاست كه صهيونيست ها آرزوي تحريف قرآن را به گور برده اند. اگر صهيونيست نيستي بگو كه غلط كرده اي و ان شاء الله در آن صورت خدا تو را ببخشد.