• وبلاگ : عارف نمايان
  • يادداشت : دراويش منحرف، ادعاها و فرار از مسئوليت هاي اجتماعي
  • نظرات : 8 خصوصي ، 60 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4      >
     
    + فدائي جانهاي آگاه و دلهاي بينا 

    هو

    121

    آقاي نويسنده وبلاگ، امر کفر و دين در ميان است. امر کوچک و بي اهميتي نيست که بتوان به صرف خواندن يا شنيدن، حکم نمود. چگونه حکم به کفر يک گروه مي کنيد؟ در صورتي که نه با آن ها تماس گرفته و نه مذاکره کرده ايد. با کمال بي نظري و بدون تعصب بيانات آن ها را گوش دهيد و دقت کنيد و از خداوند هم بخواهيد که طريق صواب و حق را به شما القا نمايد.

    مگر در قرآن مجيد سوره نساء آيه 94 خداوند نفرموده: به آن کس بر شما سلام گويد، مگوييد که مومن نيستي. گوينده شهادتين، مسلم و گوينده شهادات ثلاث، شيعه است. فقرا و دراويشي که گمراه تصور مي کنيد، دائما به ذکر خدا و علي مشغولند و در امور خود بدو متوصل و به وظايف شرعيه عاملند و در عقايد ديني، ثابت و از منهيات رو گردانند. سحر خيز و دائم الطهاره مي باشند. اگر مي خواهيد خدمتي به اسلام نماييد، مردماني را که دسته دسته به طرف بي ديني سوق داده مي شوند، هدايت و راهنمايي نماييد و از گمراهي باز داريد.

    اين عمليات و اقدامات شما به نفع دشمنان داخلي و خارجي اسلام است. راضي نشويد کورکورانه وسيله اجراي مقاصد آن ها شويد و خيال فرماييد خدمت به اسلام نموده و مورد رضاي حق مي باشيد و مشمول آيه مبارکه 104 سوره کهف شويد: آن هايي که کوششان در زندگي دنيا تباه شد و مي پنداشتند کاري نيکو مي کنند.

    اين اشخاص که شما را تشويق و تاييد و تقديس مي کنند کارکنان همان دشمنان اسلام مي باشند. امروز بايد تمام گويندگان شهادتين با هم متفق و متحد شده و بر ضد بي ديني مجاهده نمايند. اوضاع کنوني را در نظر بگيريد و براي آنچه مهمتر و لازم تر است، مجاهده نماييد و تيشه بر ريشه اسلام نزنيد.

    پاسخ

    من به تبعيت از امام خميني(ره) به ريشه اسلام امريکايي تيشه مي زنم
    + فدائي جانهاي آگاه و دلهاي بينا 

    هو

    121

    به صرف مطالعه بعضي از کتب که شايد در بيان مطالب نارسا باشد و يا مسموعات نمي توان درباره عقايد يک طايفه قضاوت کرد. اگر در تشخيص و اظهار عقايد، راه خطا و اشتباه را بپيماييد، مورد غضب الهي واقع خواهيد شد.

    بايد با افراد بصير هر طريقه معاشرت نمود و از عقايد و اعمال ظاهري و باطني آن ها استطلاع و استکشاف کرد تا به حقيقت رويه ي آنان آگاهي يافت.

    چرا آقايان از معاشرت و مذاکره احتراز و پرهيز دارند؟

    مطالب و عقايدي که ذکر فرموده ايد، يک قسمت آن مسموعات است که به کلي تهمت و خالي از حقيقت و بدون مدرک و دليل است و به منطوقه آيه 6 سوره مبارکه حجرات: اگر فاسقي برايتان خبري آورد، تحقيق کنيد، لذا بايد تحقيق و دقت شود نه به صرف استماع، مورد قبول واقع گردد.

    فقراي سلسله علوي رضوي معروفي نعمت اللهي سلطان عليشاهي گنابادي که اعمال ظاهريه شرعيه را بدون ذره اي کم و زياد عاملند، معتقدند که اين اعمال ظاهريه اگر با ارتباط قلبي و توجه باطني نباشد مورد قبول و موجب کمال نخواهد بود. نيست نماز مگر به حضور قلب. از آيت الله ميرزاي شيرازي سوال شد: مقصود از حضور قلب چيست؟ پاسخ دادند: از ما مسائل فقهيه را سوال کنيد، حضور قلب را از اهل الله بپرسيد.

    مطالبي که در کتب عرفا ذکر شده، داراي اصطلاحاتي است که مخصوص آن ها و داراي مفاهيمي است که تا آشنايي کاملي به مقاصد آنان حاصل نشود، نمي توان درک نمود. بايد به اصطلاحات آن ها آشنا شد و از مقاصد آن ها از اين اصطلاحات اطلاع يافت تا بتوان قضاوت نمود و اين آشنايي به صرف مطالعه کتب آنان حاصل نمي شود. بايد با اشخاص بصير آن ها معاشرت و مذاکره نمود و از عقايد ايشان مستحضر شد. پس هر يک از عقايدي که به نظر باطل مي آيد، از آن ها سوال شود، اگر رفع شبهه نشد اظهار عقيده نمود.
    پاسخ

    البته کتب ضاله که امپرياليسم براي مقابله با اسلام ناب محمدي (ص) درست کرده و فرق منحرفي چون دراويش را ارتزاق ميکنه به راحتي قابل بازشناسايي يه. شما خودت را به نفهمي زدي عزيزم.
    باسلام
    ميلاد امام جواد عليه السلام را به شما و تمام دوستداران واقعي اهل البيت عليهم السلام تبريک عرض مي نمايم.
    باتشکر.

    به نام خدا

    با سلام منم يه بزم دارم ولي حيف به روز نيستي مالا باز بهت سر مي زدم

    من ديگه فكر نكنم بيام

    وقتي به روز شدي منو خبر كن

    اقا موفق تا بزمي ديگر يا حق

    باسلام
    مقاله اي با عنوان ايا فرقه نعمت اللهي گنابادي ريشه در تشيع دارند ؟را در وبلاگ اورده ام
    با تشکر .
    real-erfan.mihanblog.com
    الهي و ربي من لي غيرک.
    خون بر شمشير پيروز است .به اميد پيروزي حق بر باطل .
    سلام عليکم .خدا قوت
    با مطلب ختم صلوات براي سلامتي و فرج آقا و پيروزي حزب الله و نابودي اسراييل به روز هستيم .اگر لطف کنيد و به دوستان بگوييد و خودتان هم سري بزنيد متشکر مي شوم .يا زينب
    الهي و ربي من لي غيرک.
    خون بر شمشير پيروز است .به اميد پيروزي حق بر باطل .
    سلام عليکم .خدا قوت
    با مطلب ختم صلوات براي سلامتي و فرج آقا و پيروزي حزب الله و نابودي اسراييل به روز هستيم .اگر لطف کنيد و به دوستان بگوييد و خودتان هم سري بزنيد متشکر مي شوم .يا زينب
    آيا واقعا دراويش در حسينيه ي شريعت قم شراب ميخوردند؟ جواب اين سوال رو تو وبلاگم گذاشتم حتما سر بزنيد http://khorshidehagh.blogfa.com/ ( نظر يادتون نره )

    باسلام

    خسته نباشيد

    از وبلاگ لين حقير سري بزنيد و راهنماي بفرمايد

    با تشكر

    real-erfan.mihanblog.com

    تصوير نامه جمعي از طلاب حوزه علميه قم به رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره فعاليتهاي فرقه صوفي گنابادي در وبلاگ خرقه پشمينه.

    خبر رسيده که نور علي تابنده قطب فعلي فرقه نعمت اللهي سلطانعليشاهي(گنابادي) ساعت ۱۱ شب جمعه سکته کرده که به دليل شرايط حساس فرقه قرار شده خبري ندن

    آخه چون آدم مطرحي براي جانشينيش نيست مي ترسن برخي از مشايخشون مدعي بشن وديگه خانواده بيچاره بيچاره شن

    سعي ميکنم از فاميلها تو بيدخت اطلاعاتي کسب کنم.

    + م 

    بسم الله

    با سلام

    بنده صاحب وبلاگ اهل حق و ائين ياري هستم.از شما مي خواهم در مورد وبلاگم نظر دهيد و راههاي شكوفائي يك وبلاگ را برايم توضيح دهيد در ضمن از مطالب علمي شما هم استقبال مي كنم.

    يا علي مدد.

    + م 
    پاي اين قوم،به جزء درپي شيطان،فلج است

    قبله کج نيست،نمازي که نخواندند،کج است

    از درختي که چنين است ، نچيدن بهتر

    از چنين راه به منزل نرسيدن ، بهتر

    ظاهرا مرده که پوسيد ، کفن مي آيد

    نوح اين قوم پس ازغرق شدن مي آيد

    بسم الله الرحمن الرحيم

    با عرض سلام خدمت شما دوست گرامي

    در وبلاگ روايت فجر نظرتان را خواندم. خواستم بگويم کاش قبل از اظهار نظر سري به ما ميزديد و آنگاه با ايشان هم نظر ميشديد. ما به هيچ عنوان چت روم نداريم و يک گروه اينترنتي و يک وبلاگ داريم. انشاءالله ابتدا مطلب را بخوانيد آنگاه نظر موافق و يا موافق خويش را بيان کنيد.

    لااقل ايشان مطلب محبت مخالف لعن؟!!؟ را خواندند سپس ما را متهم به انگليسي بودن و دشمن شيعه بودن و پول گرفتن از استکبار کردند. شما نخوانده در گناه ايشان شريک شديد؟؟

    اللهم عجل في فرج مولانا صاحب العصر و الزمان

    يا علي

    آيابا فدائيان مبادله لينك ميكنيد؟منتظر پيغام شما هستم.يا علي
     <      1   2   3   4      >